niedziela, 11 marca 2012

Wernisaż malarstwa Waldemara Jarosza w Muzeum w Sierakowie

 2 marca o godzinie 18.00 w Muzeum w Sierakowie odbył się  wernisaż malarstwa Waldemara Jarosza.

 ,,Wernisaż w Sierakowie przebiegł w miłej atmosferze. Przybyło dużo gości miejscowych. Miłą niespodziankę sprawiło mi przybycie Magdy Ścieżyńskiej z Piotrem. Przybyły też moje koleżanki internetowe Dana Saga Tomaszewska oraz Dorota Gadzińska. Pan Robert Jędrzejczak wspaniale się wywiązał z roli gospodarza.Na wystawie pokazałem 41 prac olejnych z czterech cykli malarskich: Podwórka, Jestem Kobietą, Gęby , Wariacje końskie."

Wystawa będzie trwała do 30 kwietnia 2012 roku. Zapraszamy do Sierakowa.

























9 komentarzy:

  1. Średniawe to malowanie. Takie szkolne, ale zauważyłem, że ludzie lubią tandetę, więc się im nie dziwię. Zastanawiam się dlaczego ArtPub promuje tandetę. Powinniście kształtować gust, uwrażliwiać. Nie pasuje mi to zestawienie z innymi malarzami. Trochę takie żenujące to jest Margarithes - a zarzekałaś się, że tylko poważni artyści są u Was, a tu odpustowy jarmark.

    Marek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam, mówiłam... Dla każdej twórczości jest miejsce na ziemi. Od kształtowania gustów jest Jacek. Ja zajmuję się poezją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy ! Jestes niegrzeczny-zeby nie powiedziec chamski. Oceniasz patrzac na ekran ? A moze ty sie nie znasz ? Pokaz co zmalowales ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Harry, spokojnie, nikt nie jest chamski.A Twoja reakcja, co najmniej dziwna. Każdy ma prawo do własnego zdania, tak samo jak każdy ma prawo do własnej przestrzeni artystycznej. Prezentując swoje dzieła trzeba przygotować się na różne reakcje. Nie trzeba być malarzem żeby oceniać malarstwo innych. Krytycy literaccy rzadko są poetami, ale za to świetnymi krytykami. Rozumiem Marka, że jego wrażliwość oczekuje czegoś więcej i życzę aby odnalazł własną przestrzeń nie umniejszając nikomu.

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm... malarstwo Jarosza może się podobać lub nie... jak ze wszystkim. to kwestia indywidualnego gustu, który każdy ma prawo wyrażać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym zapytać szanownego Pana Marka czym według niego jest sztuka? I co to znaczy poważni artyści?

    Nie wszystko musi nam się podobać, jest wielu "Wielkich artystów", których "Poważna sztuka" nijak do mnie nie przemawia i przemawiać nie będzie, ale to nie upoważnia mnie do ich atakowania, czy obrażania, a sumując Pańskie słowa obraża pan nie tylko samego twórcę, ale przede wszystkim odbiorców do których dociera.

    No i oczywiście jeśli jest pan spragniony "Poważnej sztuki" zapraszam do odwiedzania muzeów.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś przewrażliwiony NordBerdzie, akurat Twoja sztuka do mnie przemawia. Nie przemawia do mnie "parcie na szkło" jak i grafomanów tak i odpowiedników w malarstwie. Margarithes ma rację, może zbyt pochopnie się wypowiedziałem. Mogę omijać tandetę. Przepraszam!


    Marek

    OdpowiedzUsuń
  8. Marku, dziękuję - rozjaśniłeś nieco swoją wcześniejszą wypowiedź, w sumie nie sposób się z Tobą nie zgodzić w kwestii "parcia na szkło", ale też jestem w stanie zrozumieć każdego, kto tworząc cokolwiek pragnie swoją twórczość zaprezentować i jeśli znajdą się osoby, które przystaną, pochylą się nad tym, to czemu by nie?:)
    Nie jestem przewrażliwiony, tylko czasami niesie mnie jak echo po lesie;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje się obrażony. Pokazując się narażam się na opinię. I tyle. Chciałbym też jednak się odnieść do twoich zarzutów.Może wskaż konkretny obraz. I wtedy
    się do tego odniosę. Może jednak byś ujawnił się. No bo jak mam rozmawiać z Anonimem!?!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...