poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wernisaż wystawy malarstwa Izabeli Wolskiej "Nieodparte"

Urodzona 25 lutego 1982 roku w Szczecinie. Studia w Wyższej Szkole Sztuki Użytkowej w Szczecinie. Dyplom z grafiki w 2005 roku w pracowni prof. Andrzeja Załeckiego. Temat dyplomu: „Bajki Świętaka”, ilustracje do własnej prozy poetyckiej.
Zajmuje się malarstwem (akryl, olej), grafiką i rysunkiem.
Należy do najciekawszych szczecińskich artystów.




Kiedyś to wnętrze było piękne... ale to całkiem inna bajka.



 W przygotowaniu wystawa Izy Wolskiej (w formie wirtualnej)
również u nas, w Artpub Galerii



7 komentarzy:

  1. Wnętrze ma swój urok, a te obrazy swietnie się w nie wkomponowały .... bardzo dobre są

    OdpowiedzUsuń
  2. byłem widziałem na żywo , uwielbiam malarstwo Izy więc czekam teraz na Artpubową wystawę:)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻAłuję,że nie byłam,lubię malarstwo Izy też.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  4. Też byłam :) podziwiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie idealnie wkomponowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam prace Yss, piękna wystawa.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieję, że kiedyś będę mógł podziwiać na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...