poniedziałek, 18 lipca 2011

Interesująca twórczość: fotografie Anny Gebury

Gdy kilka lat temu trafiłem na fotografie Anny Gebury, zachwyciło mnie w nich coś, co rzadko znajduje się wśród fotografii ...... pokazują jakby drugą stronę rzeczywistości. Pełne ekspresji i dramatyzmu, są jakby obrazem duszy spętanej ciałem. Bardzo silnie oddziaływują na widza poruszając w nim skrajne nuty pierwotnego lęku i zagubienia. .............Często mnie przerażają.

Więcej prac autorki można znaleźć tu:  aksamitka.digart.pl

&8
2009, fotografia
  © Anna Gebura



@
2011, fotografia
  © Anna Gebura


Ekspresje
2009, fotografia
  © Anna Gebura


Na wskroś
2010, fotografia
  © Anna Gebura


...
2009, fotografia
  © Anna Gebura


7 komentarzy:

  1. "Na wskros" o ja .... brak mi slow....bab 1960

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, Ania robi swietne rzeczy..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocne są. Mnie przerażają swoim krzykiem. Emocjonalnie bardzo dobre, z dużą siłą wyrazu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię jej prace... jakoś kojarzą mi się z pewnymi formami teatru japońskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja przegapiłą to wydarzenie tutaj !! Uwielbiam prace Ani.Są takie .....atawistyczne.....bardzo mnie poruszają.

    OdpowiedzUsuń
  6. znakomite fotografie, jestem wiernym fanem

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykła wrażliwość, wnikliwość, niepogodzenie, ambiwalencja, dotkliwość, piękno, które nie chce być tylko pięknem, emocjonalny nokturn :) Świetne!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...