niedziela, 19 czerwca 2011

Wystawa trzech dyplomów Gdańskiej ASP

!4.06.11 w  Pomorskim  Parku  Naukowo-Technologicznym w Gdańsku odbyły się obrony trzech prac dyplomowych Gdańskiej ASP.
Wieczorem tego samego dnia otworzono wystawę prac dyplomowych. Oto migawki z tych trzech wystaw.

Malarstwo Anny Wypych


Anna Wypych rozmawia z jednym z widzów











Malarstwo Agaty Wojcieszkiewicz

Agata Wojcieszkiewicz podczas obrony.
Foto: Paweł Klimkowski












Malarstwo Adama Sikorskiego

Adam Sikorski opowiada o obronie prac.










5 komentarzy:

  1. Zdolna młodzież nam rośnie :) Brawo !

    Olek

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetni malarze się zapowiadają.
    Obrazy Anny Wypych, bardzo do mnie mówią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również malarstwo Anny Wypych jakoś duchowo i estetycznie najbliższe. Niemniej jednak prace Agaty Wojcieszkiewicz i Adama Sikorskiego są bardzo interesujące. Gratuluję Młodym Utalentowanym Artystom!

    OdpowiedzUsuń
  4. prace Anny Wypych znam i bardzo lubię. zaintrygowały mnie prace Adama Sikorskiego - ciekawe, szczególnie linoryty

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, grafiki Sikorskiego też mnie przyciągnęły .... bardzo dobre
    Prace Agaty Wojcieszkiewicz, to autoportrety .... to takie jej trochę satyryczne spojrzenie na samą siebie. Te czarno białe trafiają do mnie szczególnie.
    Ania Wypych przedstawia świat realny, który nie jest realny ..... dużo fajnej energii jest w nich. Świetne malowanie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...