poniedziałek, 30 maja 2011

Interesująca twórczość: fotografie Małgorzaty Sajur

W fotografiach Małgorzaty Sajur, zachwycił mnie sposób w jaki pokazuje świat. Pełno w nim przestrzeni i magicznego światła  zatrzymanego w czasie, ............jakby patrzyło się w kryształową kulę.
Zaskakujące dla mnie jest to, że fotografią zajmuje się dopiero od dwóch lat, a jakże dojrzały i własny styl już wypracowała. Jestem pewien, że jej fotografie, będą zachwycać mnie coraz bardziej.
Więcej prac autorki można znaleźć tu:  okiemrzaby.blogspot.com


01
2011, fotografia
  © Małgorzata Sajur

02
2011, fotografia
  © Małgorzata Sajur

03
2011, fotografia
  © Małgorzata Sajur

04
2010, fotografia
  © Małgorzata Sajur

05
2010, fotografia
  © Małgorzata Sajur

10 komentarzy:

  1. Znakomita wrażliwość na światło. Świetna kompozycja dopełnia całości. Podziwiam !

    Olek

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zachwycają też zabawy kolorem w makrofotografii - tworzące inne, dziwne, a piękne światy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jacku- bardzo dziekuję . Jest to dla mnie ogromne wyróznienie :)

    Olek, Margo- bardzo mi miło :)

    Jan Rusnok- Tobie tez dziekuję, ze mnie zauwazyłes.

    ps. chyba sobie machne piwo z tej radosci:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Od wczoraj zamieszkałem w zdjęciu "04" ... i nie zamierzam z niego wychodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie 5 tka najbardziej się podoba
    pozdrawiam autorkę
    i wszystkich wokoło:)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  6. "02" i "03" to moi faworyci, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące - kompozycja i światło. Gratuluję Autorce dobrego oka! Szczegolnie mnie urzekły 03 i 04 :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...