piątek, 27 maja 2011

Interesująca twórczość: fotografie Edyty Leśniak

Kobiety na fotografiach Edyty Leśniak są jak antyczne posągi, piękne i czyste w formie........ jakby były z innej rzeczywistości. ..... obcowanie z nimi uspokaja. Zapomina się o otaczającej rzeczywistości i wnika się w ten świat pełen pięknych gestów i póz ........

 Więcej prac autorki można znaleźć tu:  inwersja.digart.pl

Bez tytułu
2011, fotografia
  © Edyta Leśniak

Bez tytułu
2010, fotografia
  © Edyta Leśniak

Cienka linia
2011, fotografia
  © Edyta Leśniak

Bez tytułu
2010, fotografia
  © Edyta Leśniak

9 komentarzy:

  1. bardzo sobie cenię zdjęcia Edyty, nawet jedna z moich prac powstała na bazie jej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Jej fotografie :)
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzałam wszytskie fotografie i jestem pod ogromnym wrazeniem
    Gratuluję Pani Edyto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Edyta to fenomen !


    Olek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez niezmiernie lubię Edyty prace, zawsze się zachwycam pięknym światłem , czystością form i szlachetnoscią kompozycji.
    Edyta jakiś czas temu zaprosila mnie do współpracy...i na pewno kiedyś do niej dojdzie, mam nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Piękne i szlachetne. Świetna kompozycja i światło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od ostatniego zdjęcia nie mogę się oderwać .... jest fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. wszytkie mi się podobują , pozdrawiam:)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...