niedziela, 3 kwietnia 2011

Interesująca twórczość: obrazy Graszki Paulskiej

Obrazy, które tworzy Graszka Paulska pobudzają wszystkie nuty moich uczuć. Każde pojawienie się jej nowej pracy jest dla mnie wydarzeniem... Natychmiast znajduje miejsce  pod moimi powiekami ... i zostaje  tam cały czas ....... Wspaniały rysunkowy warsztat daje jej łatwość kreowania każdego stanu ludzkiej duszy, od anielskiej błogości po przerażenie i strach .......  Czy można chcieć czegoś więcej? .... Tak! Więcej jej obrazów :) 
  
Więcej prac autorki można znaleźć tu:  graszkap.digart.pl


Bez tytułu
2011, 50cm X 65cm, pastel
  © Graszka Paulska

Kolorowy zawrót głowy.
2009, 80cm X 50cm, pastel
© Graszka Paulska
Nie jesteś aniołem?
2010, 70cm X 50cm, olej, płyta
  © Graszka Paulska

17 komentarzy:

  1. Podziwiam Graszkę od dawna,jest wspaniała ! :)
    Olek

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja Ją podziwiam....całą sobą.....Jej prace tkwią w każdej komórce mojego ciała.....widziałam trzy prace ma żywo - są po prostu cudne.....dodatkowy walor to perfekcja warsztatowa....WSZYSTKO potrafi narysować.......

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie- "Nie jesteś aniołem?"- zachwyt mój budzi .....:)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Graszkę za wszystko- postacie, kwiaty, duszę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne, uwielbiam prace Graszki, zawsze przy nich zatrzymuję się na dłuzej...czesto wracam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mój - Kolorowy zawrót głowy. Jestem urzeczona i jak Maja - wlazły mi podskórnie - obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  7. "Bez tytułu" i "Zawrót" zabieram ze sobą. Pod powiekami. Dobranoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem wielkim fanem od dawna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani dziękuję za tak mile przyjecie i cieple słowa :)pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, tajemniczo, ozodobnie, mistycznie, boleśnie, zmysłowo. Podświadomością, nadświadomością, obrazowierszem, światłem...Gratuluję Graszko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe i ładne prace...!

    OdpowiedzUsuń
  12. jak nadmienił Rusnok niema to tamto
    pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia praca najmocniej na mnie działa
    jeszcze raz
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawdę wspaniałe...wielki mój ukłon

    OdpowiedzUsuń
  15. od roku leczę się na silną nerwicę te obrazy to jakby z moich snów

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...