środa, 13 kwietnia 2011

3 ulubione dzieła - Marzena Ablewska-Lech

Jakie ze swoich prac lubisz najbardziej, albo darzysz szczególnymi względami? Pytanie zadaliśmy Marzenie Ablewskiej-Lech, i oto co odpowiedziała


1. Lupa capitolina: za to, że to zwierzątko, a ja kocham  zwierzątka ). Nie, poważnie. To jedna z niewielu prac w pewnym sensie poza mną.
Pojawiła się sama, z kilku kresek, które miały być czymś zupełnie innym, włożyłam w nią więcej czułości niż w pozostałe prace. I co najważniejsze, czuję, że żyje )
Lupa Capitolina
2011, 50cm X 35cm, tusz, karton
 © Marzena Ablewska-Lech
 2. I see the shapes in the air: za to, że to pierwsza próba wyjścia poza to, co robię. Nieśmiała, cicha jeszcze, nieudolna, ale rysując to, coś przekroczyłam,
czuję, że jestem o ciuteńki krok do przodu

I see the shapes in the air
2011, 35cm X 55cm, tusze, karton
© Marzena Ablewska-Lech

 3. Belzebub: może dlatego, że rysowałam sierpniowo, nad jeziorem, pamiętam refleksy wody i otoczkę letniej wolności )

Belzebub
2010, 25cm X 35cm, żelopis, karton
© Marzena Ablewska-Lech

 Więcej prac autorki: marzenaabl.digart.pl

10 komentarzy:

  1. Lubię wszystkie prace Marzeny.Bardzo bliskie moim odczuciom jest Jej rysowanie.Myślę,że na niektóre sprawy patrzymy podobnie.
    Majka

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez bardzo lubie Jej prace, te 3 są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam od dawna,urzekają szczerością. Marzena na oszczędza ani nas,ani siebie..za to.ze nie dopuszcza do obojętności wobec siebie lubię ją( jej prace) najbardziej.

    Olek

    OdpowiedzUsuń
  4. oryginalny styl, szczerość, prawda - za to cenię jej pracę! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja uwielbiam wszystkie prace jakie Marzenka zrobiła
    pozdrawiam autorkę:)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trafiłem na prace Marzeny, gdy jeszcze do końca nie wiedziała jak to jej tworzenie ma wyglądać ..... ale przyciągało mnie to co próbowała mówić ...... Teraz z zachwytem patrzę na każde nowe jej dzieło ...... To jest wyśmienita, prawdziwa twórczośc, która wcale nie jest tak częstym zjawiskiem w tym nawale "dzieł" jakie codzień trafia do internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. taak, pamiętam Jacku. I bardzo dziękuję za tą obecność `przed`. Bardzo wtedy wszystko, co dobre `łapałam`. Mam nadzieję, że wciąż jeszcze łapię ). Wszystkie dobre dusze, co moje obecności i nieobecności znoszą, ściskam mocno ))

    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo interesujace ....wlasciwie nie wiem co bardziej podziwiam jakosc rysunku czy temat

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam. I myślę, że zbiór prac Autorki, to nie album lecz tomik świetnie narysowanej poezji.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...