środa, 16 marca 2011

Interesująca twórczość: fotografie Marzeny Szymczak

Fotografie Marzeny Szymczak przyciągają mnie jak magnes ... obserwuję od dłuższego czasu rozwój jej prac i ciągle pozytywnie mnie zaskakują swoją autentycznością i coraz bardziej wysublimowaną narracją ... To jest piękna i subtelna autoopowieść o kobiecie....... pełna delikatności i wrażliwości .... z odrobiną smutku .......
                                                                                   Jacek Witczyński       

Więcej prac autorki można znaleźć tu:  merylu.digart.pl

Bez tytułu
2011, fotografia
© Marzena Szymczak

Bez tytułu
2010, fotografia
© Marzena Szymczak

Bez tytułu
2011, fotografia
© Marzena Szymczak

14 komentarzy:

  1. Z dużą przyjemnością obejrzałem więcej na Digarcie. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne fotografie i piękna wrażliwość Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie ukazana struktura, bardzo, i chyba miałabym problem z ulubionymi fotografiami...bo wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście działają mocno. bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Pachną plastyczną wrażliwością. Podziwiam od dawna !

    Olek

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zupełną rację Olek ...... i to właśnie mnie do nich przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wszystkim dziękuję za tak miłe opinie i przychylne spojrzenie .. a Tobie Jacku w szczególności za radość i wzruszenie. Pięknie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. ...zawsze podziwiałem , podziwiam dalej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam talent
    Thady

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem przy Tobie...Obross

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna zachwycają mnie romantyczne i zmysłowe fotografie Marzenki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś Poświatowską fotografii...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...