czwartek, 3 marca 2011

Interesująca twórczość: rysunki Aleksandra Kormana

Chcielibyśmy przedstawiać Wam twórców, których prace działają na nas inspirująco. Będą to zarówno dzieła osób w pełni ukształtowanych twórczo, jak i takich, którzy są na początku swojej drogi, ale wydają się nam bardzo interesujący ...... Co jakiś czas poprosimy kogoś z Was, żeby przedstawił nam swoje fascynacje.

Pastele Aleksandra Kormana inspirują i zachwycają mnie swoją wirtuozerią i dynamiką, ale jednocześnie zastanowieniem i refleksją nad życiem.. Przekazywanie swoich emocji, odczuć i swojego wewnętrznego świata, przy pomocy kobiecego ciała, jest mi bardzo bliskie.

Więcej prac można znaleźć tutaj:  alkor12.digart.pl
                                                     www.variart.pl

Wspomnienie
50cm X 70cm, suchy pastel
© Aleksander Korman

 Zaloty
70cm X 100cm, suchy pastel
© Aleksander Korman

 Gesty typowe
70cm X 50cm, suchy pastel
© Aleksander Korman

11 komentarzy:

  1. Tak, jest kilka przy których słowa to pestka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Margo ... Mam przyjemność znać Olka osobiście i dwie jego prace posiadać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ...dla mnie jak dotąd najcudniejszy jest "Strach".......widziałam na żywo i się zakochałam :)......

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany, już Ci zazdroszczę Jacku.

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wspomnienie" jest zdecydowanie moim najulubieńszym rysunkiem Olka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. .....i moje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Myslę, ze Olek inspiruje nas wszystkich po trochu:)))) Uwielbiam jego prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacku,nie podziewałem się,ze dokonasz właśnie takiego wyboru."Gesty typowe" to praca chyba dla mnie najważniejsza,z tych, przez Ciebie wybranych. Moimi ulubionymi są jednak inne prace. Cieszę się bardzo,że mogę Cie inspirować. Wszystkich odwiedzających artpub pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olek! .... Jest całe mnóstwo Twoich obrazów, które na mnie działają ....... "Gesty typowe" są trochę inne .... Powiedziałbym, że Twoje rysunki to poezja, a "Gesty typowe", to proza poetycka ...... proza poetycka trafia do mnie bardzo ..... a co do Twoich ulubionych, to niedługo zadam Ci właśnie takie pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę patrzeć i patrzeć.
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  11. http://allegro.pl/akt-reprodukcja-korman-wspomnienie-i1734453287.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...