wtorek, 8 marca 2011

Internetowa wystawa zbiorowa - Przestrzeń

Zastanawiałem się nad formułą jaka powinna funkcjonować przy tych wystawach .... i wymyśliłem :)
Mianowicie, wystawy nie będą miały konkretnego terminu....... będą otwarte, czyli jeżeli uzbiera się 10 prac na dobrym poziomie, to zrobimy wystawę...... Co jakiś czas będziemy dodawać kolejny temat ...... Zobaczymy czy taka formuła się przyjmie.


 Dzis ogłaszam temat: "Przestrzeń" .... to bardzo szerokie pojęcie, więc liczymy na zróżnicowane prace, które prosimy przysyłać na adres: artpub@op.pl

11 komentarzy:

  1. Temat mi się podoba bardzo.Zastanawiam się nad formułą - czy jeśli nie będzie obligacji czasowej się temat nie rozmyje w czasie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, myślę, że się nie rozmyje. 10 obrazków to nie jest dużo, nawet jeśli marudzić a grymasić, a przebierać, coby wybrać te 10 dobrych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja .... W poprzednim artpubie był kłopot z terminami, bo przeważnie ludzie uważali, że za krótki jest ... zwłaszcza, gdy trzeba było coś nowego stworzyć .... więc pomyslałem, że lepiej bez terminu ..... a poza tym będzie kilka tematów .... za niedługo podamy następny ...... a tak jak Janek mówi, 10 prac to dużo nie jest .... jak będzie sporo dobrych prac, to zrobimy wystawę w dwóch częściach

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszą być nowe- specjalnie na potrzebę konkursu, prace?
    I 10 to za mało, stanowczo.

    OdpowiedzUsuń
  5. no to trzeba coś z perspektywą machnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobry temat :) bo przestrzeni możne być wiele tych "wewnętrznych" i "zewnętrznych"

    Pozdrawiam Redakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny temat, bardzo inspirujący :) jak to przestrzeń - ma wiele wymiarów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra robota...!!! na "Przestrzeń" miło mi by było podesłać, jeżeli zechce Pan, panie Jacku, moja pracę...:!
    Pozdrawiam, WalDemar

    OdpowiedzUsuń
  9. Waldek! .... No pewnie, że zechcę :) ..... już odebrałem ..Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się Jacku, dzięki piękne...!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...