środa, 30 marca 2011

Interesująca twórczość: rysunki Moniki Weroniki Pietrzykowskiej

Gdy natrafiłem w internecie na rysunki Moniki Weroniki Pietrzykowskiej, to uderzyło mnie w nich to, że mimo współczesnej formy, czuć w nich magię poprzednich epok. Zachwycają mnie zarówno prace w szkicowej konwencji, gdzie swobodne operowanie kreską nadaje im dużo dynamiki, jak i te wypracowane, pełne dbałości o detal. Artystka jest na początku swojej drogi i myślę, ze jeszcze nie raz zachwyci mnie swoimi pracami.
                                                                                   Jacek Witczyński       

Więcej prac autorki można znaleźć tu:  morttismoon.digart.pl


Gniazdo
2011, 130cm X 130cm, rysunek
 © Monika Weronika Pietrzykowska
Szkic
2009, rysunek
 © Monika Weronika Pietrzykowska

Konwersacja 1
2009, grafika
© Monika Weronika Pietrzykowska

14 komentarzy:

  1. świetny jest ten Szkic. Z chaosu kresek wyłaniają się spojrzenia
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna Konwersacja! Uwielbiam takie "niedopowiedzenia" w grafice, aluzyjność... Spojrzenia, yhm, znalazłam tam akcent ze Stasysa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkic podoba mi się najbardziej.Widać indywidualność kreski w nim .Pozdrawiam Autorkę i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnie te rysunki trafiły, kiedy na nie na digarcie trafiłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie niedawno również odkryłam autorkę na digarcie i obiecałam sobie wrócić do jej twórczości przy odrobinie wolnego czasu:D
    ... przyznam zgodnie, że niebanalne i interesujące prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. ..zaiste świetne rysowanie ! "szkic" to wzór swobody kreski,podstawy,tak nieosiągalnej dla wielu ! :)

    Olek

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałem już okazję podziwiać te prace :)Wszystkie świetne...mnie jednak najbardziej podoba się "Gniazdo" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są.
    Pozdrawiam Autorkę o nieprzeciętnych zdolnościach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza praca jest znakomita, reszta równiez ciekawa. Fajny eklektyzm, mają specyfikę te prace...

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...