czwartek, 17 marca 2011

Eugeniusz Stemplowski w Galerii Autograf

Wczoraj wybrałem się do zaprzyjaźnionej Galerii Autograf, gdzie obecnie można obejrzeć wystawę malarstwa Eugeniusza Stemplowskiego. Obrazy można oglądać do 25 marca 2011 roku, przy ul. Grochowskiej 342. Eugeniusz Stemplowski urodził się w 1954 roku w Bydgoszczy. Uważa siebie za bardzo skromnego malarza, a sztuka jest dla niego sposobem wyrażania własnych emocji i sposobem na życie. Serdecznie zapraszam na stronę autora, gdzie można obejrzeć więcej prac artysty.



oczywiście, żeby nie było, że nie byłem ;-)






10 komentarzy:

  1. Lubię Stemplowskiego :) I dziękuję za małą wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne prace, muszę tam wpaść...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, świetne malarstwo, dobrze, że się wybrałeś, bo miło mi jest pooglądać mimo 350 kilometrów oddalenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace rzeczywiście ciekawe, choć na żywo kolory są intensywniejsze i zastanawiałem się, czy aby nie są zbyt intensywne :) ale ogólnie wrażenie mam dobre, szczególnie podobał mi się obraz po prawej na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to rzeczywiście trudno stwierdzić po fotografiach, czy kolory są zbyt intensywne czy nie. Ale to też zależy od światła .... Przypuszczam, że latem nie miałbyś takich odczuć

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, że masz rację Jacek, zima mnie przytłoczyła swoimi szarosciami :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj byłam w galerii. Znałam prace Eugeniusza z internetu. Sama zresztą napisałam notkę do jego katalogu. Ale... podobnie jak Ty Krzysiu, odniosłam wrażenie, że na żywo kolory krzyczą trochę za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z drugiej strony - tak łatwo przywiązujemy do własnych wizji cudzych obrazów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Laura ..... i tu masz dużo racji .... ja staram się do różnych twórców przykładać różne miarki.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zestawienia kolorystyczne! :) ale mi się podobają te obrazy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze widoczne po zatwierdzeniu przez redaktora

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...